منتديات فصل الإبداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات فصل الإبداع

اهلا وسهلا بكم فى منتديات فصل الإبداع 3/6 منتديات فصل الإبداع يرحب بكم

الرئيسيةالصفحة الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!

الزعيم
أحـمـد الـشـيـبـانـي
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أحـمـد الـشـيـبـانـي
مشرف
مشرف
أحـمـد الـشـيـبـانـي

sms : ياهلال عزك عزنا

هلالي وراسي عالي

المزاج : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! _6
المهنة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Plumbe10
الهواية : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Wrestl10

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Empty
مُساهمةموضوع: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالأحد فبراير 15, 2009 8:23 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بعض النكت فكرت فكرت ثم جبتها من منتدى للفكاهه

>هندي يبي يسب واحد و يبي يقول له يا إبن الحرام قال له :
>
>أنت ماما واحد و بابا واجد !!
>
>*****************************
>
>سألوا صعيدي : مصر بتنتج حليب
>
>قال له : إمال إيه ! دي مصر كلها بهايم
>
>
>هنود صار لهم بلنتي آخر دقيقة واحد منهم و شاتها برى متعمد قالوا له ليييييييييييييش:
>
>قال : يا أخي التعادل من صالحنا !!!!
>
>
>صعيدي صاد مرته راقدة مع واحد قالوا له معاك الكاميرا الخفية
>
> قال : أخ خ خ خ دي رابع مرة تعملوها !!!
>
>
>مصري يقول حق عماني أنا تعبان من الإنفلونزا
>
>قال له : و أنا خلفان من مسقط
>
>
>حمار حصلوه فوق القمر سألوه ليش جالس هنا ؟ قال :
>
>يا أنا يا العرب على الأرض
>
>***************************
الزعيم
مشرف
مشرف
الزعيم

الدولة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Saudi_aC
المزاج : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! _1
المهنة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Studen10
الهواية : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Travel10

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Empty
مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالإثنين فبراير 16, 2009 7:39 am

هنود صار لهم بلنتي آخر دقيقة واحد منهم و شاتها برى متعمد قالوا له ليييييييييييييش:
>
>قال : يا أخي التعادل من صالحنا !!!!

هنود على أصولهم

مشكور أحـــمــد
أحـمـد الـشـيـبـانـي
مشرف
مشرف
أحـمـد الـشـيـبـانـي

هلالي وراسي عالي

المزاج : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! _6
المهنة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Plumbe10
الهواية : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Wrestl10

مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالثلاثاء فبراير 17, 2009 3:23 am

العفوو ياطلال

طالععين على النصر Very Happy
ابو شنب
عضو مميز
عضو مميز
ابو شنب

sms : سعودي وافتخر
الدولة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Saudi_aC
المزاج : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! _25
المهنة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Collec10
الهواية : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Swimmi10

مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالخميس فبراير 19, 2009 7:39 pm

مشكوررررررررر
أحـمـد الـشـيـبـانـي
مشرف
مشرف
أحـمـد الـشـيـبـانـي

هلالي وراسي عالي

مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالخميس فبراير 19, 2009 8:22 pm

مـــــشكوووووووووووور على مرورك
طبعي الوفاء
عضو مميز
عضو مميز
طبعي الوفاء

sms :

My SMS
$post[field5]

المزاج : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! _5
المهنة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Repres10
الهواية : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Sports10

مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 6:10 pm

مشكوووياميدو على النكت ووووووور
أحـمـد الـشـيـبـانـي
مشرف
مشرف
أحـمـد الـشـيـبـانـي

هلالي وراسي عالي

مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 9:03 pm

الــــعـــفـــو يـــا يـــــويـــــو
تستس
عضو مميز
عضو مميز
تستس

sms :

My SMS
$post[field5]

المزاج : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! _1
المهنة : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Studen10
الهواية : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Sports10

مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 4:44 am

ههههههههههه
مشكووووور
freedoom_24
عضو جديد
عضو جديد
freedoom_24

sms : ......*_*.......
المزاج : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! _
الهواية : عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Swimmi10

مُساهمةموضوع: رد: عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!   عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد! Emptyالأحد مايو 10, 2009 9:20 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ههههههه
ههه
ه
والله تضحك
مشكور علا الموضوع الممتاز

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة هذي هاينسوا حد!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شعور الشاب لمن ..........يكلم!!!!......!بنــــــــــــــت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟